Promocje
Himoto Corr Truck 1/10
Himoto Corr Truck 1/10
629,00 zł 590,00 zł
 BSD DUNE RACER 218T 1/10
BSD DUNE RACER 218T 1/10
640,00 zł 589,00 zł
szt.
Domek letni Teifoc
Domek letni Teifoc
99,00 zł 72,00 zł
szt.
Dron MJX X601H 2,4GHz + Kamera FPV
Dron MJX X601H 2,4GHz + Kamera FPV
299,00 zł 199,00 zł
szt.
Domek na wodzie Teifoc
Domek na wodzie Teifoc
97,00 zł 75,00 zł
szt.
Mały ogród Teifoc
Mały ogród Teifoc
79,00 zł 72,00 zł
szt.
Młyn Teifoc
Młyn Teifoc
65,00 zł 55,00 zł
szt.
Mały zamek Teifoc
Mały zamek Teifoc
79,00 zł 65,00 zł
szt.

TRAXXAS Unlimited Desert Racer 1/7 4WD

Dostępność: Niedostępny
Cena: 4 047,00 zł 4047.00
ilość szt.
Zyskujesz 4 047 pkt [?]
dodaj do przechowalni

Opis

Unlimited Desert Racer 4WD 1/7
Pro-Scale™ Performance
Znalezione obrazy dla zapytania unlimited desert racer

         Specyfikacja:

  • Aparatura Traxxas TQi TSM 2.4GHz z możliwością zastosowania systemu Traxxas Link App
  • System stabilizacji Traxxas Stability Management®
  • Zespół napędowy Velineon VXL-6s
  • Karoseria Prographix
  • Wodoszczelna elektronika
  • Aluminiowe amortyzatory
  • Prędkość 80km/h (z pakietami 2X3S LiPo)


Unlimited Desert Racer łączy w sobie zalety Pro-Scale™ z ekstremalną mocą napędu 6S. Zapewnia to najbardziej ekscytujące wrażenia z jazdy. Desert Racer jeździ jak prawdziwa pustynna ciężarówka, ponieważ tak właśnie został skonstruowany. Wyjątkowa konstrukcja tylnej osi zapewnia ogromną amortyzację i autentyczną dynamikę jazdy. Od amortyzujących pałąków wspornika do amortyzatorów GTR, Traxxas dokładnie odtworzył prawdziwego pustynnego smoka zarówno pod względem formy, jak i funkcji.


Pro-Scale™ Performance

Pro-Scale™ to kolejna innowacja Traxxas'a, która oddaje prawdziwy realizm i łączy go z ekstremalną mocą napędu 6S LiPo i prędkością 80km/h. Unlimited Desert Racer wiernie oddaje wygląd i charakter Trophy Trucks i Unlimited Trick Trucks, czego efektem jest podróż po pustyni z maksymalną prędkością.




Realizm napędowy

Unlimited Desert Racer został zaprojektowany w oparciu o autentyczne podwozie samochodów wyścigowych z napędem na 4 koła. 4-linkowa, solidna konstrukcja tylnej osi zapewnia ogromną amortyzację przy zachowaniu autentycznej dynamiki jazdy. Od amortyzujących pałąków wspornika do amortyzatorów 8 GTR, Traxxas dokładnie oddał prawdziwe podwozie wyścigowe zarówno pod względem formy, jak i funkcji.




Ekstremalna moc napędu 6S

Unlimited Desert Racer z prędkoścą 80km/h zapewnia doskonałą wydajność jazdy z brutalną mocą napędu 6S. Elektroniczny regulator obrotów VXL-6s ESC łączy potężną moc z zaawansowanymi funkcjami telemetrycznymi. Niezwykle wytrzymały układ napędowy wykorzystuje ekstremalną moc, aby ułatwić sterowanie i zabawę.




Precyzyjnie modelowana karoseria to bezpieczny i wytrzymały korpus Pro-Scale, solidnie przymocowany do ramy. Otwarta konstrukcja okna prezentuje skomplikowaną ramę podwozia i szczegóły kokpitu. Dwa rodzaje malowanmia - Fox lub RIGID doskonale prezentują się na pustyni.




Repliki opon BFGoodrich KR3 zamocowane są na twardych, sześciokątnych obręczach Desert Race (Fox lub licencjonowane koła Method Racing (RIGID) z jasnymi pierścieniami beadlock. Opony są replikami 40-calowych opon używanych w najlepszych ciężarówkach na pustyni.




Zbudowana z rur rama, jest w pełni funkcjonalna i stanowi integralną część projektu podwozia wyścigowego. Zapewnia sztywne wsparcie dla amortyzatorów, zderzaków i zawieszenia. Konstrukcja została zaprojektowana, aby pomóc w absorpcji i rozprowadzaniu uderzeń pochodzących z twardego jak skała terenu pustynnego.




Realistyczne płyty boczne podwozia można zamontować bezpośrednio na klatce w celu uzyskania prawdziwego realizmu Pro-Scale. Płyty zwiększają sztywność całej klatki, a przy okazji całość wygląda jeszcze bardziej realistycznie.




Bardzo szczegółowe wnętrze kokpitu z figurami kierowców zwiększa realizm do tego stopnia, że można pomyśleć, że patrzysz na prawdziwą ciężarówkę podczas jazdy. Przełączniki, radia, sprzęt bezpieczeństwa, dźwignia zmiany biegów, nawigacja ... wszystko tam jest!




Pięknie i precyzyjnie uformowane detale tworzą Pro-Scale. Repliki zacisków i tarcz hamulcowych, podnośnik podłogowy z rączką, akumulatory, wentylatory, puszki olejowe, gaśnice i zbiorniki amortyzujące zapewniają całkowity realizm.




Podobnie jak w prawdziwej ciężarówce na pustynnym wyścigu, dwa koła zapasowe są zamontowane na tylnej ramie. Są Identyczne z pozostałymi czterema, są w pełni funkcjonalne i gotowe do zamontowania. Wał napędowy zamontowany na ramie to również w pełni funkcjonalny zapas do ewentualnego montażu.




Obudowa odwróconego podwozia ułatwia serwis i konserwację. Pakiety wymienia się bez wyjmowania korpusu. Ta konstrukcja również koncentruje masę tak nisko, jak to tylko możliwe, aby obniżyć ogólny środek ciężkości (CG) ciężarówki, co zapewnia doskonałą obsługę i osiągi.




Zintegrowane z odwróconym podwoziem obudowy, to wytrzymałe płyty ślizgowe zapobiegające zanieczyszczeniom i chroniące ważne elementy pojazdu. Dwuczęściowy projekt zawiera oddzielne drzwi przedziału pakietów napędowych, które można zamknąć w kilka sekund.




Komora mieszcząca pakiety napędowe pozwala na zainstalowanie trzech konfiguracja zasilania: jeden pakiet 4S, dwa pakiety 2S lub dwa pakiety 3S. Wytrzymały pasek blokuje się w celu bezpiecznego przechowywania nawet największych pakietów. Pasek moco-wany jest do ramy, dzięki czemu nie ma możliwości zgubienia drobnych elementów.




Stałe złącza elektryczne ułatwiają instalację pakietów. Innowacyjna konstrukcja pozwala na stosowanie różnych konfiguracji akumulatorów jedno i dwupiętrowych.




Karoseria jest jednoczęściowym korpusem mocowanym bezpiecznie do funkcjonalnej ramy rurowej w kilku miejscach, zapewniając długotrwałą wytrzymałość i realizm w skali. Pomimo takiego sposobu mocowania, dostęp do elektroniki oraz pakietów jest bezproblemowy.




Pochłaniające uderzenia przednie i tylne zderzaki chronią podwozie i zapewniają sztywne podparcie dla nieruchomego nadwozia.




Prawidłowy sposób zazębienia jest krytyczny w układach o wysokim momencie obrotowym. Problem ten rozwiązuje gruba - aluminiowa płyta mocująca silnik z systemem ustawienia odległości pomiędzy zębatkami.




System podwójnego łożyskowania układu kierowniczego, zintegrowany z serwomechanizmem daje gwarancję precyzyjnego i niezawodnego sterowania kierunkiem jazdy.




Unlimited Desert Racer jeździ na solidnej - tylnej osi ze szpulą zapewniającą najwyższą wytrzymałość i autentyczną dynamikę jazdy. Stalowe półosie o dużej średnicy zapewniają dodatkową wytrzymałość.




Wytrzymałe stalowe wały napędowe CV ze stalowymi osiami 6mm łączą przednie koła z przednim mechanizmem różnicowym.




Mocny - wielowypustowy wał napędowy przenosi moc na przedni mechanizm różnicowy, podczas gdy tylny napęd jest przenoszony przez aluminiową i stalową półoś o stałej długości. Realistyczny wałek napędowy o stałej długości zapewnia lepszą wytrzymałość, zmniejsza luz w układzie przeniesienia napędu i obniża masę obrotową w celu poprawy reakcji.




Napęd Torque-Biasing Center Drive rozprowadza moc między przednią i tylną osią, zapewniając maksymalną przyczepność na każdej nawierzchni. Nie ma sprzęgła, które może się ślizgać, tylko natychmiastowa reakcja, gdy jest to potrzebne.




Stalowe koła zębate zapewniają ekstremalną wytrzymałość w trudnych warunkach terenowych.




Ogromne, aluminiowe amortyzatory GTR o ekstremalnym skoku są gwintowane w celu dostosowania wysokości jezdnej na jednej wysokosprawnej sprężynie w każdym rogu. Oddzielny amortyzator zapewnia dodatkowe działanie tłumiące i podwaja pojemność oleju, aby uzyskać jak najsprawniejsze działanie.




Podwójne - masywne przednie wahacze zachowują właściwą geometrę w całym zakresie ich ogromnego zakresu. Półstabilna konstrukcja w pełni wychwytuje nierówności terenu. Duże bloki sterownicze wykorzystują ponadwymiarowe łożyska, aby pomieścić stalowe osie.




Kluczem do fenomenalnych zdolności terenowych w wyścigach pustynnych jest duży skok zawieszenia. Dzięki 3,15 "przełożenia z przodu i 4" z tyłu, zawieszenie z łatwością wchłania uskoki terenu.




Konsolowe drążki przechyłu są uruchamiane za pomocą popychaczy, co zapewnia precyzyjną kontrolę i realistyczne osiąg.




Wyjątkowo szczegółowe i w pełni funkcjonalne pasy ograniczników zawieszenia utrzymują stałą oś tylną pod kontrolą i zapobiegają nadmiernemu rozciąganiu.




Elektroniczny regulator prędkości VXL-6s posiada zaawansowanę technologię kontroli prędkośc i zapewnia dostęp do telemetrii w czasie rzeczywistym za pomocą aplikacji Traxxas Link, przy zachowaniu prostoty jednego przycisku programowania.




Silnik bezszczotkowy 2200kV przetwarza 22V napięcia na prędkość 80km/h i daje maksymalny moment obrotowy potrzebny na pustyni, aby uzyskać maksymalną moc Pro-Scale.




Cyfrowy serwomechanizm 2075X z metalową przekładnią, zapewnia precyzyjne sterowanie i potężny moment obrotowy. Jest w pełni wodoszczelny, dzięki czemu przygoda jazdy w każdej pogodzie staje się rzeczywistością. Dodatkowo jest chroniony przed uszkodzeniem przez twarde płyty poślizgowe.




W pełni funkcjonalny system radiowy TQi 2,4GHz zapewnia najwyższą jakość, precyzję i kontrolę wymaganą do prowadzenia Desert Racer'a po pustyni . Nadajnik jest przystosowany do współpracy z systemem Traxxas Link, co pozwala na wykorzystanie wszystkich opcji regulacyjnych oraz korzystanie z informacji telemetrii w czasie rzeczywistym

Moduł Traxxas Link Wireless Module™, zapewnia bezprzewodową łączność z urządzeniami pracującymi w systemie Android lub AppleiOS 4.4+ 4.3+. Moduł Traxxas Link Wireless Module™ nie wchodzi w skład zestawu i należy go dokupić oddzielnie. 




Wodoszczelna elektronika pozwala na użytkowanie modelu w trudnych warunkach pogodowych. Woda, błoto i śnieg, już nie są przeszkodą w zabawie na wolnym powietrzu.





UWAGA - do zasilania modelu wolno używać jedynie pakietów typu LiPo.

Potrzebne do uruchomienia modelu - rekomendacja Traxxas:

Konfiguracja 4S:
2 x LiPo 2S / 7,4V

Konfiguracja 4S:
1 x LiPo 4S / 14,8V

Konfiguracja 6S:
2 x LiPo 3S / 11,1V

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl