Traxxas E-Revo VXL

Dostępność: Ostatnie sztuki
Cena: 3 000,00 zł 3000.00
ilość szt.
Zyskujesz 3 000 pkt [?]
dodaj do przechowalni

Opis

Czerpiąc inspiracje ze swojego większego brata X-Maxx'a napęd E-Revo został wzmocniony, żeby sprostać wymaganiom użytkowników i mocy zestawu napędowego VXL-6S. Skacz wyżej! Gnaj szybciej! Wyzwól wewnętrzną bestię! Gotowy do jazdy od razu po wyjęciu z pudełka. Chętny na każde wyzwanie, które mu dasz. 

Modele typu monster truck często przewracają się na plecy, przez co trzeba się sporo nabiegać i przerywać zabawę. Dzięki systemowi Self-righting po przewróceniu się modelu wystarczy nacisnąć jeden przycisk na nadajniku, a samochód sam odwróci się na koła i można kontynuować jazdę.

Dzięki ulepszonej konstrukcji podwozia wytrzymałość i lekkość są lepsze niż w większości innych modeli. Dzięki temu podwozie pochłania ogromne siły powstające przy zderzeniach. Najcięższe elementy takie jak pakiety zasilające są umieszczone najniżej i najbliżej linii środkowej, jak to możliwe, aby obniżyć środek ciężkości, dzięki czemu stabilność w zakrętach i podczas przyspieszania wzrosła.

Przez zastosowanie dużych kół Talon EXT poprawiła się przyczepność i stabilność podczas jazdy. Porównanie koła z nowej generacji E-Revo ze starą

Poprzez wzmocnione zawieszenie dwuwahaczowe i grubsze pięciomilimetrowe stalowe trzpienie nowy model E-Revo zachowuje geometrię nawet podczas najcięższych jazd. Wahacze zostały wykonane z wysokiej jakości, bardzo wytrzymałego na pękanie, tworzywa sztucznego.

 Zoptymalizowany spojler zwiększa przyczepność tylnej osi przy niskim oporze powietrza. Wyposażony jest we wzmocnioną krzyżowo podporę umożliwiającą regulację.

System stabilizacji toru jazdy TSM, w który wyposażone jest E-Revo pozwoli w pełni wykorzystać moc, przyspieszenie i prędkość drzemiącą  w tym dosyć sporym modelu. System ten ułatwia kontrole nad modelem poprzez korekty wprowadzanie w działanie układu skrętu podczas jazdy.

Karoseria nowego E-Revo wyposażona jest w system szybkiego i prostego montażu. Od teraz nie musimy się martwić o zgubione spinki.

Dzięki innowacyjnym komorom na akumulatory po bokach podwozia zapewniającym ochronę pakietów nie musimy się o nie martwić. System łatwego otwierania i zamykania komór pozwala na szybką i prostą wymianę baterii. Regulacja przegród pozwala na dopasowanie ich do większości akumulatorów i ustawienie ich w wybranym przez nas punkcie co pozwala na zmianę środka ciężkości. Dodatkowa wentylacja miejsc na pakiety zadba o ich niską temperaturę

Deszcz? Śnieg? Błoto?

To nie problem dla nowego E-Revo którego elektronika jest w pełni wodoodporna.

 

Dwa serwa steru zapewniają dużą prędkość i siłę skrętu nawet w najcięższych warunkach, a nowa niskoprofilowa przekładnia wyposażona jest w rewolucyjny system "Cush drive", absorbujący wstrząsy układu napędowego za pomocą specjalnie ukształtowanego amortyzatora elastomerowego. Razem z powiększonymi dyferencjałami z większym modułem zębatek zapewni to stały napęd na wszystkie koła.

 Cechy modelu:

  • Wodooporny regulator VXL-6S
    • Kompatybilny z LiPo 6s
    • Zintegrowany wentylator chłodzący
    • Telemetria na żywo przez Traxxas Link
    • Obrabiany maszynowo radiator
    • Trzy ledowy wskaźnik statusu
    • Zasilane porty akcesoriów
    • Silikonowy przewód 10AWG
    • Opatentowane przez Traxxas’a złącza wysokoprądowe
  • Silnik bezszczotkowy Velineon 2200kV
    • Czteropolowy silnik bezszczotkowy 2200kV
    • Wał napędowy o średnicy 5mm
    • Prążkowana obudowa dla lepszego odprowadzania ciepła
  • Prędkość maksymalna do 112km/h (z dwoma akumulatorami 3s)
  • Traxxas Stability Management (TSM)
    • Zwiększa prostoliniowe przyspieszenie i hamowanie na powierzchniach o niskiej przyczepności
    • Nigdy nie dławi przyspieszenia i nie zwalnia modelu
    • Regulowana asysta od 0 do 100% z poziomu nadajnika
  • System radiowy TQi 2.4GHz
    • Dwukanałowy nadajnik TQi
    • Automatycznie zachowuje i ładuje ustawienia do maksymalnie 30 modeli z funkcją Traxxas Link
    • Programowalne wielofunkcyjne pokrętło
    • Regulowana wartość skrętu i przepustnicy (Dual rates)
    • Regulowana czułość kierownicy i przepustnicy (Exponential)
    • Regulowane punkty końcowe kierownicy i przepustnicy
    • Wysoka szybkość powtarzania wynosząca 13ms i opóźnienie bliskie zeru dla czułej kontroli
    • 5-kanałowy odbiornik TQi 2,4 GHz z funkcją stabilizacji Traxxas (TSM), zabezpieczeniem typu fail-safe i zintegrowanymi portami telemetrycznymi
    • Opatentowana wodoodporna obudowa na odbiornik z łatwo dostępnym złączem
  • Napęd
    • Wały napędowe CV typu Maxx
    • Ośmiomilimetrowe wały napędowe
    • Wytrzymałe centalne teleskopowe półosie napędowe
  • Przekładnia
    • Zębatki atakujące i odbierające o module 1
    • Stały luz między zębatkami
    • Wyrównujący moment obrotowy dyferencjał centralny
    • Cush Drive (brak sprzęgła poślizgowego)
    • Pięciomilimetrowa płyta montażu silnika
  • Dyferencjały
    • Wytrzymały szczelny 4 zębatkowy design
    • Przeprojektowane grodzie z dostępem od spodu
    • Zębatki atakujące i pierścieniowe typu Maxx
    • Duże ośmiomilimetrowe wały wychodzące
    • Stalowe kubki napędowe
  • Zawieszenie
    • Wypełnione olejem aluminiowe amortyzatory GTR z możliwością regulacji wysokości poprzez nagwintowane korpusy
    • Projekt o niskim środku ciężkości poprawia prowadzenie i ochrania komponenty
    • Ulepszone wytrzymałe piasty z powiększonymi łożyskami
    • Wytrzymałe śruby rzymskie i końcówki wałków
  • Rama
    • Wzmocniona kompozytowa podłoga dla zwiększonej wytrzymałości
    • Wentylowane wewnętrzne przedziały baterii z szybkozamykanymi drzwiami
    • Design o niskim środku ciężkości dla lepszego prowadzenia
    • Twarde płyty poślizgowe do ochrony układu napędowego
  • Karoseria ProGraphix
    • Bezspinkowy system montażu
    • Wytrzymała wewnętrzna rama
    • Regulowane tylne skrzydło
    • Zewnętrze wzmocnienia na wypadek wywrotki
  • Koła i opony
    • Agresywne wszystko-terenowe opony Talon EXT
    • Nowa konstrukcja zapobiegająca rozciąganiu
    • Wytrzymałe 3.8” czarne felgi
    • Niebieskie aluminiowe piasty o średnicy 17 mm
  • Układ kierowniczy
    • Długo-ramienne dzwonie sterujące
    • Podwójne wodoodporne serwa 2075 z 18 kg/cm ciągu
  • Uszczelniane łożyska kulkowe

 

Do zestawu na start polecamy:

Wszystkie części zamienne również znajdziesz w naszym sklepie.

Dane techniczne

Wysokość 221mm
Długość 585mm
Waga 5.08kg
Prędkość maksymalna ponad 110km/h
Kuweta na akumulator 156mm x 50mm x 29mm
Prześwit 73mm
Rozstaw osi 380mm
Szerokość osi 465mm
Aparatura TQi™ 2-kanałowa z odbiornikiem 6533 z systemem TSM
Silnik 2200kV
Regulator Velineon® VXL-6s
Serwo Dual 2075
Felgi 3.8" (97mm)
Opony 162mm x 88mm
Długość amortyzatora 87mm

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl