Promocje
BSD Desert Racer X-T 2WD 1/10
BSD Desert Racer X-T 2WD 1/10
550,00 zł 319,00 zł
Traxxas STAMPEDE XL-5 1/10
Traxxas STAMPEDE XL-5 1/10
1 048,30 zł 919,00 zł
szt.
HSP Pangolin Crawler 1/10
HSP Pangolin Crawler 1/10
730,00 zł 575,00 zł
szt.
Himoto Eamba XR1 Brushless 1/10
Himoto Eamba XR1 Brushless 1/10
959,01 zł 770,00 zł
szt.
Sky Surfer KIT czerwony
Sky Surfer KIT czerwony
199,00 zł 159,00 zł
BSD Ramasoon 1/10
BSD Ramasoon 1/10
1 250,00 zł 1 099,00 zł
TRAXXAS 2975 - ładowarka pakietów NiMh 6-7 cel
TRAXXAS 2975 - ładowarka pakietów NiMh 6-7 cel
85,00 zł 35,00 zł
szt.
TRAXXAS 2974 - ładowarka pakietów NiMh 5-7 cel
TRAXXAS 2974 - ładowarka pakietów NiMh 5-7 cel
85,00 zł 35,00 zł
szt.

Axial SCX10 II Raw Builders Kit 4WD 1/10

Dostępność: Ostatnie sztuki
Cena: 990,00 zł 990.00
ilość szt.
Zyskujesz 990 pkt [?]
dodaj do przechowalni

Opis



Podwozie Axial SCX10™ II Raw Builders Kit umożliwi złożenie wysokiej jakości podwozia 4WD typu crawler, na które założysz karoserię auta terenowego, koła oraz całe wyposażenie według własnego uznania. Rama składa się z dwóch stalowych profilów, możliwe jest ustawienie rozstawu osi, przekładni, amortyzatorów, mocowania akumulatora itp. Stalowe profile ramy dostarczają dostateczną sztywność podwozia. 
Na podwozie można założyć najróżniejsze karoserie zarówno Axial jak i innych marek jak Proline czy Killerbody.

Silnik i przekładnia znajdują się na środku podwozia, akumulator jest nad przednim zawieszeniem, co dostatecznie obciąża przednie koła i generuje odpowiednią przyczepność na tej osi. Model bez problemu zniesie jazdę nawet po stromych zboczach.

Podwozie SCX10 II jest wyposażone w sztywne łączniki zawieszenia, które dla zwiększenia wytrzymałości mają jednoczęściowe odlewy. Zablokowane dyferencjały przeniosą maksymalną moc na wszystkie koła i dzięki temu przejedziesz przez każdy teren jak wzniesienie i wszelkie kamienie.

Dzięki przekładni redukcyjnej ze wszystkimi metalowymi kołami zębatymi do dyspozycji mamy wysoki moment obrotowy. Przekładnie Axial® AX10™ wyglądają jak z prawdziwego samochodu. Finalne przełożenie napędu wynosi 40,44, przy zastosowaniu zamiennych zębatek jest do dyspozycji jest zakres 33,69 - 54,15. Dodatkowo skrzynia napędu jest w pełni łożyskowana.

Nie ma potrzeby posiadać wodoodpornego odbiornika do aparatury, gdyż producent wyposażył model w puszkę odbiornika z piankowym uszczelnieniem kabli oraz gumową uszczelką górnej pokrywy.

Przedni napęd ma możliwość skrętu aż o 45°, półosie CVD zniosą wysokie obciążenia w trudnym terenie. Dzięki dużemu skręceniu obu zawieszeń, można wyjechać w trudny teren ,a napęd przeniesie potrzebną moc.

Olejowe amortyzatory o dużym skoku w zakresie 61-90mm posiadają również regulowane napięcie sprężyn dzięki gwintowanej obudowie każdego amortyzatora. Można zmienić także ich miejsce montażu i zmienić w ten sposób ich tłumienie.

Do uruchomienia podwozia wymagany jest silnik elektryczny klasy 540 lub 550, regulator napięcia, serwomechanizm klasy standard, aparatura sterująca minimum 2 kanałowa, akumulator NiMh lub LiPo, ładowarka, koła z oponami, karoseria, narzędzia montażowe.

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl